divendres, 28 de novembre del 2008

Benvolgudes amigues i benvolguts amics,
Aquesta nova carta setmanal neix amb la intenció de ser més sincera que l'anterior degut a que només l'esteu llegint aquells a qui considero de màxima confiança. Un pel més íntim. Sense tabús.
Vull començar, molt expressament parlant de mi. Sóc conscient que hi haurà qui em renyi per fer-ho en els termes en què ho faré. Considero que han de desaparèixer els tabús, tal i com he expressat anteriorment. I vull dir, senzilla i clarament que se m'ha pronosticat una depressió i que conseqüentment se m'està aplicant un tractament. Me'n sortiré. D'això n'estic plenament segur. Però no serà fàcil. Si ho explico és per trencar el tabú i la por d'aquelles persones que ho estem patint. Només el qui ho pateix sap el què significa. Si el meu exemple pot ajudar a d'altres, em sentiré més que satisfet. Donc les gràcies a aquells que esteu amb mi, patint-me dia a dia. I demano les meves més sinceres disculpes a aquells que hagi agoviat més del compte. Deixo en les mans de cadascú que vulguin o no, un dia o altre, sumar-se i acceptar l'amistat que els hi brindo sense fissures, sense rancors, sense retrets del passat: tot està per fer i tot és possible, que diria el poeta.
Aquesta carta web tindrà una forta vessant política de caire municipal i sobretot del paper d'Unió a la nostra ciutat. La dividiré en un primer bloc d'actes celebrats pel partit durant la setmana i de la meva humil opinió personal; de l'actuació municipal dels altres partits i alguna que altra pinzellada nacional i estatal.
Les meves credencials positives ja les coneixeu. Les negatives, acabo d'explicar que estic intentant solventar-les. Espero que us sigui d'utilitat
Tornaré a sofrir! Tornaré a lluitar! Tornaré a vèncer!